[S:] Czego człowiek nie zrobi z lenistwa

Ojej, ojej, ojej. 
NAPRAWDĘ się dzisiaj uczyłam. (!!!) 

Spędziłam dzień na czytaniu notatek z wykładu i ćwiczeń (z historii literatury rosyjskiej). Wprawdzie tylko z IV roku, na razie, niemniej i tak trochę tego jest, a poza tym najważniejsze, że pierwszy krok został poczyniony Do egzaminu dziesięć dni, a ja w końcu zebrałam się w sobie! Najgorzej jest zacząć. 

Wprawdzie miałam zacząć naukę wczoraj, lecz okropnie mi się nie chciało. Byle tylko nie sięgnąć po historię literatury, zrobiłam porządek w szafce z notatkami i kserami. A potem poprzepisywałam tłumaczenia z praktycznej do oddzielnego zeszytu i nawet porobiłam do nich słowniczki. 

Człowiek z lenistwa zawsze zrobi dwa razy więcej... :P

Komentarze

  1. GOŚĆ: MARRY, 83.238.216.*
    2008/01/26 20:29:11
    ja wtedy sprzątam
    nagrywam płyty
    i odpisuję na listy :P
    -
    RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/01/26 21:50:28
    listy, na które muszę odpowiedzieć, przeglądałam dzisiaj :P

    ale jeszcze mi się nie chce ich pisać :P
    -
    GOŚĆ: SAMOLUBOVNA, *.SUBSCRIBERS.SFERIA.NET
    2008/01/28 12:16:44
    jeśli chodzi o uczenie to zawsze, ale to zawsze, okazuje się, że oto mam coś ważniejszego do zrobienia.

    że też ja się nigdy nie nudzę.
    przydałyby mi się takie 2 tygodnie produktywnej nudy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)