[S:] Białe myszki śnią się po nocach...

Śniło mi się wczoraj, że miałam maluteńką białą myszkę. Była bardzo ruchliwa i uciekała mi ciągle z klatki, w której kiedyś mieszkała Pyza. Trzeba było pręty klatki owinąć drutem, bo przecież myszka o tyle jest mniejsza od świnki morskiej.

Miałam w tym śnie wizję, jak ktoś wciąga moją białą myszkę w odkurzacz, kiedy nie ma mnie w domu - bo nie zauważył jej, taka była mała. Bardzo się w tym śnie bałam, że tak się może stać. W tej wizji widziałam zmasakrowaną mysz, wystającą z rury odkurzacza. Bu.

Ciekawa, co znaczy sen z białą myszką, zajrzałam dla zabawy do internetowego przepastnego worka. Wg jednego sennika biała mysz oznacza "dobre małżestwo", a wg drugiego - że za bardzo się czymś martwię. Tylko żaden sennik nie mówi, co znaczy zmasakrowana biała mysz w odkurzaczu.

Komentarze