[S:] O skutkach niewyspania

... I braku koncentracji.

Dziś wydrukowałam 33 listy z nagłówkiem "BEZPTAŁNE PIERWSZE SZKOLENIA" zamiast "BEZPŁATNE PIERWSZE SZKOLENIE". I wszystkie idą na makulaturę, ech. Ale mi było głupio. Zwłaszcza że wczoraj też zmarnowałam sporo papieru, bo najpierw nie zauważyłam literówki, potem okazało się, że dostałam złą wersję listu (jeszcze sprzed redakcji), na końcu zaś odkryłam, że drukarka jest niewłaściwie ustawiona i nie drukuje polskich znaków. Duże ECH. Byłam wczoraj taka zmęczona i niewyspana, i nieprzytomna, że naprawdę chwilami nie wiedziałam, co robię, czułam, że zasypiam przed komputerem. Dziś nie jest lepiej. Heh, odsypianie kon-konu jeszcze trochę potrwa...

W ogóle to nie lubię swojej nowej pracy. Aktualnie kopiuję adresy szkół ponadgimnazjalnych i wyższych do zaproszenia na szkolenie biznesowe. Żmudna, nudna i męcząca praca, wymagająca skupienia, z którym mam straszny problem. Chciałabym znów robić korektę...

Komentarze