[S:] Enneagram

Czytam i czuję się, jakby ktoś to pisał o mnie. W sumie, w końcu to wynik testu, który sobie zrobiłam :P

"Czwórka ze skrzydłem pieć: 4w5 - "Włóczęga"

Skrzydło 5, daje czwórce introwertyczne zachowanie, odsuwanie się od innych, złożoną osobowość. Ta czwórka może być intelektualistką, ale posiada wyjątkową głębię uczuć. Jest otwarta na duchowe i estetycznie doznania. Znajduje wiele znaczeń dla prawie wszystkich zdarzeń. Może posiadać silną potrzebę i umiejętność aby realizować się artystycznie. Samotnik, wygląda tajemniczo i jest trudna do "rozszyfrowania". Do świata zewnętrznego podchodzi z rezerwą, ale wewnętrznie bardzo go przeżywa. Gdy się w końcu otwiera, to bardzo gwałtownie i całkowicie, bez żadnych oporów.
 
W stresie, 4w5 bardzo łatwo popada w alienację i depresję. Wiele czwórek z tym skrzydłem ma odczucie zupełnej inności, jakby pochodziły z innej planety. Narzeka na swój obecny los, wspomina i przeżywa wiele razy zdarzenia z przeszłości. Dość często ma posępne oblicze, odsuwa się od innych z uczuciem zawiedzenia lub poczuciem wstydu. Żyje we własnym świecie bólu i straty. Może mieć bardzo chorą duszę, wyobrażać sobie i interesować się własną śmiercią.

Słynne czwórki ze skrzydłem pięć: Vincent van Gogh, Kurt Cobain, Edgar Allan Poe, Johnny Depp, Bob Dylan, Ingmar Bergman.


Czwórka w skrócie

Tragiczny romantyk, ma bardzo wrażliwe odczucia i emocje, jest wrażliwy, czuły, spostrzegawczy.

Jak postępować ze mną
  • praw mi dużo komplementów. Wiele dla mnie znaczą
  • wspieraj mnie jako przyjaciel i partner. Pomóż mi kochać i doceniać siebie
  • szanuj mnie za mój wyjątkowy dar widzenia i moją intuicję
  • mimo, że nie zawsze lubię gdy się mnie pociesza gdy mam melancholijny nastrój, to jednak ktoś mógłby mnie trochę rozweselić
  • nie mów mi, że jestem przewrażliwiona lub zbyt przeczulona!
Co lubię w byciu czwórką
  • umiejętność znajdywania sensu życia i doświadczania emocji na głębokim poziomie
  • umiejętność nawiązania ciepłych i głębokich relacji z innymi
  • moja kreatywność, intuicja i poczucie humoru
  • bycie wyjątkową i bycie spostrzeganym jako wyjątkowa
  • łatwość odczuwania nastrojów innych ludzi
Co jest trudne w byciu czwórką
  • doświadczanie mrocznych nastrojów, odczucia pustki i tęsknoty
  • odczuwania wstrętu do siebie i poczucia wstydu, wierzenia, że nie zasługuję na miłość
  • odczuwania winy gdy zawiodę innych
  • odczuwanie zranienia lub bycia zaatakowanym gdy ktoś mnie nie zrozumie
  • poczucia bycia porzuconą
  • odczucia tęsknoty za tym czego nie mam"

Komentarze


  1. Gość: marry, 77.252.87.4*
    2008/11/24 21:01:42
    cała ja
    -
    Gość: samolubovna, chello089076139124.chello.pl
    2008/11/24 23:06:15
    mnie powiedzieli kiedyś, ze artystokrata :P
    -
    raya_czarodziejka
    2008/11/25 16:07:14
    w końcu księżnaś i z zamkiem własnym :P
    -
    Gość: Ifryt, 177-130.adsl.szeptel.net.pl
    2008/11/26 08:53:39
    Całkiem chyba trafnie Ci, Suarrilk, wyszło.
    Ja też oceniam, że ten test prawidłowo mnie zakwalifikował - 9w1 "Marzyciel". :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)