[S:] Złośliwość rzeczy martwych

Zła jestem. Chociaż to i tak nic w porównaniu z nastrojem, który ogarnął mnie wczoraj wieczorem. Wszystko dlatego, że pogniótł mi się certyfikat ukończenia praktyk korektorsko-redaktorskich. Gdzie? W teczce, do której go włożyłam, żeby się nie pogniótł!!! No ja się zastrzelę. Dlaczego zawsze mi się coś takiego musi przytrafić. I jak ja z takim pogniecionym dokumentem na jakąkolwiek rozmowę o pracę pójdę. Stwierdzą, że jestem niechlujna, i nigdzie mnie nie przyjmą. Chlip.

Komentarze

  1. GOŚĆ: M., CHELLO087207124104.CHELLO.PL
    2008/12/09 09:55:30
    wystarczy jak zrobisz porządne, ładne, kolorowe xero i nie powinno być widać - robiłem tak z maturą ;)
    -
    GOŚĆ: MARRY, VIC.POJAN.NET
    2008/12/09 16:48:45
    można wyprasować kartkę
    -
    SAMOLUBOVNA
    2008/12/13 11:55:31
    wyprasować przez bawełnianą ścierkę, będzie jak nowe.
    ciesz się, że nie zgubiłaś... :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)