[S]: Piekę piernik

Właśnie.
Piekę piernik.
Czytaj: czekam, aż masa miodowo-margarynowa ostygnie, by do niej dodać resztę składników. W kuchni już unosi się zapach świąt. Brakuje tylko pomarańczy.
Lubię piec ciasta ^^

Najfajniejsze w przedświątecznych przygotowaniach były jak dotąd porządki w ciuchach. Wyrzuciłam cztery pary spodni za dużych na mnie o dwa-trzy rozmiary. Z czasów, kiedy byłam gruba. Cudowne uczucie, pozbyć się tych worków. Mam nadzieję, że już nigdy się tak nie rozrosnę wszerz. Czego sobie na Nowy Rok życzę, amen.

PS
Dla wszystkich, które marzą o księciu z bajki:

Źródło: Toys 4 Boys


Żeby w życiu to było takie proste... ;)

Komentarze

  1. majesty400
    2008/12/23 09:48:17
    A to piernik z mojego przepisu... :D:D:D
    Jak ja ostatnio piekłam, to mi uciekł z formy :D Ale plaskaty też dobry, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)