[S:] Posadziłam drzewko

http://Suarrilk.posadzdrzewo.pl

"Dziękujemy Ci za udział w akcji!

Możesz być z siebie dumny - Twoje wirtualne drzewko to nowo zasadzone drzewo w jednym z Parków Narodowych Polski!

Zachęcamy Ciebie i Twoich znajomych do ciągłego odwiedzania wirtualnego drzewka! Dzięki odwiedzinom będzie rosło do 25 kwietnia. Tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Drzewa i szykujemy kolejne niespodzianki..."

(ojej, to w moje urodziny :P)

---

Akcja "Posadź drzewo" polega na tym, że na stronie internetowej kliknięciem myszki sadzi się wirtualne drzewko, zaś w parku narodowym w szkółce leśnej sadzone jest prawdziwe, które będzie rosło dzięki temu, że "posadziło się" to internetowe. Wirtualne drzewko rośnie dzięki temu, że odwiedza się stronę, której link podałam wyżej. Tak więc zapraszam do odwiedzania mego drzewka, niech rośnie duże i piękne :D

Postscriptum:
O akcji usłyszałam od Marrysi. 

Marryś 20:08:06
no to ha
Marryś 20:08:08
posadziłam drzewo
Marryś 20:08:12
teraz tylko zbudować dom
Marryś 20:08:17
i spłodzić córkę

Komentarze