[S:] Chcę...

... bukiet tulipanów we wszystkich kolorach.
... mięciutkiego misia z Fabryki Misiów.
... wyjechać gdzieś (na Krym!).
... pójść na fajną imprezę i przetańczyć calutką noc przy dobrej muzyce.
... wypić zieloną herbatę z jaśminem w Samych Fusach.
... zjeść deser bananowy w Grycanie.
... pójść do teatru. Bardzo-bardzo-bardzo mi się chce do teatru!
... połazić po górach.
... wyjechać za miasto, by przytłoczyły mnie czerń i gwiazdy. 
... wtulić się mocno w męskie ramiona (te jedne konkretne...) i zasłuchać się w bicie serca, zapaść się w to ciepło...

Chce mi się poza tym czegoś szalonego i spontanicznego, czegoś romantycznego, jakiejś pasji i namiętności... Czuję straszną nijakość czasami. I chcę poczucia, że jestem czyjaś... Brak mi miłości? 

Może dla smoczycy nie przewidziano happy-endu...

Komentarze