[S]: Synchronizacja kont przyczyną nieszczęść

Zginęły mi wszystkie zdjęcia wstawione na blog. Kiedy odkryłam to dziś rano, zachciało mi się płakać, bo wydaje się, że w tej chwili są nie do odzyskania. Jedyna metoda? Powstawiać je na nowo w posty. Ba, ale jak przypomnieć sobie wszystkie wklejone fotki?! Było ich 137! Chyba od dziś zacznę prowadzić katalog fotografii wrzucanych na bloga...

A wszystko przez zsynchronizowanie konta z telefonem i jedno nierozważne kliknięcie "Usuń album". No bo na cóż mi przecież album zdjęć z bloga w pamięci smartfona... I w ogóle, skąd on się tam wziął?!

Ech. Poniedziałki są złe!

*

Aktualizacja, 23:36 dnia tegoż
No cóż, proces wstawiania zdjęć na nowo rozpoczęty. Jest żmudniejszy niż sądziłam. Refleksja? Posty nie będą takie same. Treść pozostanie, ilustracja fotograficzna ulegnie zapewne lekkiej modyfikacji. Ba, już uległa: nie pamiętam wszystkich wklejonych zdjęć, szczególnie tych bez podpisów, zatem niektórych zapewne zabraknie, pojawią się za to takie, których wcześniej w postach nie było.Tak to jest, gdy się wszystko zawierzy technice!

Komentarze

  1. bez sensu taki błąd w tej picassie, że nie ma zabezpieczenia przed usunięciem opublikowanych obrazów :/

    wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez sensu, ale powoli jakoś wszystko odtworzę. Mam nauczkę na przyszłość, by pochopnie nie kasować czegoś, co się wzięło i raptem pojawiło :P Najtrudniej będzie z postem o Krecie, bo tam dużo zdjęć wrzuciłam, wiele posklejanych z kilku - i nie zapisałam ich nigdzie :/

      Usuń
    2. O, teraz widzę, że swojego awatara też skasowałam :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)