[S]: Salam alejkum

Dziś miałam pierwszą lekcję języka arabskiego! :D
Chciałyśmy z Asią zapisać się na chiński, ale ogłoszenie, które znalazłyśmy, wisiało jeden dzień i potem nie mogłyśmy znaleźć sali, toteż ostatecznie nie udało nam się na zajęcia trafić. Dlatego na arabski pobiegłyśmy z zapałem, tym bardziej, że Asia chce na arabistykę zdawać.

Fajnie było! :D
Lekcje prowadzi taki wieeelki, wysoki Murzyn, Muhammad, z Sudanu. Zaczęliśmy od poznawania liter alfabetu - ich zapisu, nazw oraz dźwięków, które oznaczają. Potem poznawaliśmy słówka, które można z nich ułożyć. Tylko dwie dziewczyny chodziły wcześniej na te zajęcia i coś już umiały. Tylko ja i Asia nie jesteśmy na tych zajęciach Rosjankami :P

Och jejku, jejku, a najbardziej podobają mi się moje notatki. Umiem już trochę pisać po arabsku!!! *zachwyt*

Komentarze