[S:] Sukienka na imprezę

Ostatnio nie miałam za bardzo czasu, by zająć się tkaninami, które kupiłam na początku sierpnia. Kurs tańca dwa razy w tygodniu, wyjazd poza Warszawę, squash, różne wyjścia, goście... Nie szyłam od prawie dwóch tygodni, czułam rosnący głód stworzenia czegoś nowego. Tym bardziej że znalazłam kolejny fajny tutorial (o tu: klik).

Wczoraj nie wytrzymałam i przed imprezą sięgnęłam po cienką dzianinę a la jeans (single jersey), w delikatne gwiazdki. Kupiłam ją jeszcze na początku sierpnia, czekała, aż znajdę odpowiedni wzór, a przede wszystkim - wolną chwilę...

Najwięcej czasu zajęło mi przygotowanie wykroju, samo szycie było już proste. Dwie godziny - i gotowe. Na imprezę pobiegłam w nowej kreacji ;)

Przygotowanie wykroju na podstawie odrysowanego na kalce kreślarskiej topu.



I voila. :)
A najlepsze jest to, że zostało mi jeszcze 150 cm x 80 cm tej dzianiny, wobec czego będę mogła uszyć z niej coś jeszcze. Innymi słowy, będę mieć dwa ciuchy za 31,68 zł (tyle kosztował mnie dżersej, z którego uszyłam sukienkę) plus koszt nici i ewentualnych dodatków. Nieźle! :D

Komentarze