[W:] Witfang-UP



Uważam, że Suarrilk jest bardzo troskliwa, na moją propozycję powieszenia hamaka na balkonie ze strachem w oczach zapytała: Ale czy ściany się na nas nie zawalą?

Troszczy sie również bardzo o mnie, ostatnio zabrała mi portfel, żeby mnie nie uwierał podczas kiedy będą ją podwoził do centrum handlowego. Po 3 godzinach oddał mi go prosząc o b-smarta i porfel z dolewką.
Usunąłem pod groźbą braku dostępu do pewnych obszarów niezbędnych mi do życia.
Witfang

Przydatność do spożycia to kłopotliwy temat, no bo skąd wiadomo, że coś jest dobre do zjedzenia? Suarrilk pomidory poznaje po skórce, jak skórka zmarszczona to trzeba wydłubać miąższ i można jeść, a jak jogurt 3 tydzień kwitnie w lodówce to znaczy, że jest świeży jak bułeczki z Lidla.

Komentarze

  1. Chyba musisz popracować nad tekstami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ty, ja tylko dokumentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro dokumentujesz, to powinieneś drugą anegdotę wywalić z repertuaru, bo to czysta fikcja. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)