[S:] Od kawy po regał, czyli potęga gadżetów

Kto by pomyślał, że spośród towarów oferowanych przez firmę produkującą i sprzedającą kawę najbardziej podobać mi się będą propozycje rozwiązań do kuchni i domu. Są to często bardzo drogie gadżety, ułatwiające życie. W zasadzie, nikt chyba wcześniej nie wpadł na to, że mogłyby zaistnieć takie przedmioty, w sumie są niepotrzebne, bo można dane czynności wykonać własnoręcznie, a jednak sama idea mnie ujmuje i gdyby nie cena oraz brak miejsca, nasze mieszkanie wypełnione by było najróżniejszymi wytworami niemieckich dizajnerów: od silikonowych foremek o różnych kształtach do gotowania jajek bez skorupki po przeróżne dziwaczne i super wyspecjalizowane garnki, wycinaczki do warzyw itp.



Ostatnio jednak moje serce podbiły meble, które moim zdaniem są bardzo ciekawym rozwiązaniem do niewielkich wnętrz. Bardzo pomysłowe, jednocześnie bardzo proste. Byłabym skłonna zapłacić za nie tyle, ile kosztują - a na mój gust kosztują niemało - ponieważ są na tyle fajne.

Poniżej wrzucam kilka zdjęć, pochodzących z oficjalnej strony Tchibo.pl, aby pokazać, dlaczego tak bardzo mi się te meble podobają, a także jako inspirację na przyszłość - wciąż mam nadzieję, że zdarzy się cud i jednak stać nas będzie na własne mieszkanie...

Regał rosnący wraz z kolekcją książek ;)


Stolik i taborety z możliwością przechowywania rzeczy, które nie powinny walać się po podłodze ;) (gazety, wazony i inne drobiazgi) - ja jestem na tak!

Kolejny pojemny stolik z opcją przechowywania rzeczy. Biały w wersji niższej i większej, biało-turkusowy bez szuflady, za to z kolorystycznym akcentem - chyba podoba mi się bardziej jako stolik pod kawę.

Kolejny dobry pomysł na zaoszczędzenie miejsca w ciągu dnia. Rozkładany stół z półkami i dwoma blatami. Nie wiem, czy sprawdziłby się jako biurko dla nas, ponieważ ja potrzebuję duuuużo miejsca, ale i tak mnie urzekł.

A to z kolei projekt, w którym się kompletnie zakochałam, i będę szukać łóżka choć trochę podobnego. Pomysł, by wykorzystać skrzynię pod materac nie tylko do przechowywania pościeli zasługuje na nagrodę. :D

Na koniec dwie raczej ciekawostki niż meble funkcjonalne. Takie prawdziwe meblowe gadżety od dizajnera ;)


Na pierwszy rzut oka to kolejna szafka, jednak w małej kuchni lub w salonie z aneksem może stać się stołem jadalnianym. Tylko czy dwie osoby naprawdę będą w stanie zjeść przy nim wygodnie?

A tu nieduży regał złożony z 3 modułów. Każdy z nich obkręca się dookoła, zatem mebel codziennie może wyglądać inaczej.

[Zdjęcia pochodzą ze strony Tchibo.pl. Nie jestem ich autorem ani właścicielem - wszystkie należą do Tchibo.]

Komentarze