[S]: Niby dlaczego miało być po mej myśli

Kupiłam obciachowy portfel.
Jest kiczowaty, obleśny i - o, zgrozo!! - złoty. Złoty!!! Aaa!
Powiedziałam sobie kiedyś, że nigdy-przenigdy nie kupiłabym żadnych złotych dodatków, bo są straszne.
Nigdy nie mów nigdy.

Tak to jest, jak się zamawia w ciemno i zawierza zdjęciom. Aczkolwiek jak tak patrzę na to nieszczęście ze skóry ekologicznej (tak naprawdę chyba się tylko o nią otarło), bladego pojęcia nie mam, pod jakim kątem je sfotografowano, że wyszło brązowe. A miał być taki śliczny ten portfel...

Bo ja to jednak jestem materialistką. Uwielbiam otaczać się ładnymi rzeczami. I bardzo przywiązuję się do przedmiotów, czy to zużyta i znoszona, ale ulubiona torba, czy też porysowane i wybiegane, ale jakże wygodne kozaki na szpilce.

A skoro już o niepomojemumyślności, to w sobotę byłam umówiona na sanki, zimowe szaleństwo w przepiękną, słoneczno-śnieżną pogodę, ale nic z tego nie wyszło. Poranek poniedziałkowy, który powitał mnie widokiem obiecujących śnieżnych zasp, obudził nadzieję na bałwana i zjeżdżanie z górki, ale parę godzin wystarczyło, by odwilż się rozpanoszyła - cały dzień plusk-plusk-pluskania, chlup-chlup-chlupania, plask-plask-plaskania i kap-kap-kapania. Buro-szara breja. Takiego oblicza zimy nie cierpię. Deprymuje.

Komentarze


  1. lipsson
    2009/02/25 10:01:40
    A ostatnio właśnie oglądając poznańskie ulice stiwerdziłam, że "moda na złote" minęła... :D
    -
    majesty400
    2009/02/27 20:13:11
    Kurczę, ten portfel w wersji brown naprawdę jest ładny:) Taki elegancki. Pewnie sprzedawca wiedział, jak bardzo naprawdę jest kiczowaty ten złoty kolorek, więc zdjęcie odpowiednio...sfabrykował ;)
    -
    raya_czarodziejka
    2009/02/27 21:13:38
    Już się do niego przyzwyczaiłam.
    W końcu, raz w życiu mogę sobie pozwolić na kiczowaty portfel. HA!
    Postscriptum:
    Jak to stwierdziła moja siostra, przecież tylko raz w życiu ma się 24 lata. Nie wiem, jaki to ma związek, ale widać miało być pocieszeniem. Wszak w porównaniu z tą przytłaczającą liczbą wiosen na karku złoty portfel to drobnostka :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)