[S]: "Pisz bloga, nie mam co czytać"

Jakieś ptaszę ćwierka zaciekle za oknem.

Wczoraj zrobiłam lekcję o zwierzątkach. O tym, że sikorki ćwierkają, koty miauczą, a owce beczą. Z wierszykiem, wyklejankami i takimi tam. I znów jak grochem o ścianę. Widać ja się nie nadaję do uczenia dzieci.

Jutro sobota - i cieszę się, i nie chce mi się na myśl o niej. Nie chce się, bo o 9 zajęcia, i w dodatku wygłaszam referat. Cieszę się zaś na imprezę wieczorną. Nawet mimo niewiemconasiebiewłożyć w szafie.

Miniony tydzień był czasem uszczęśliwiających zakupów. Mam nową torebkę, w której jestem zakochana - weszłam do sklepu, a ona - jedyna czerwona pośród szarości, czerni, beży i brązów - zawołała, nim zdążyłam się dobrze rozejrzeć: "Halo, to ja! Właśnie ja! Bierz mnie!" Kupiliśmy też dwa stołki barowe. Zawsze chciałam mieć stołki barowe. Musieliśmy potem diametralnie przemeblować sypialnię, żeby zmieścić tam fotel z salonu, ale opłaciło się, bo oba pokoje teraz lepiej wyglądają. Przestronniej i sensowniej. Zobaczymy, jak to się jutro sprawdzi...

Komentarze


  1. Uszczęśliwiających jak dla kogo. Nagle moje miejsce w domu przejęła TOREBKA. Leży na moim miejscu, nocą, w łóżku, na mojej poduszcze, pod moją kołderką. Paulina je z nią obiady, wychodzi na spacery i kapię się. TOREBKA ma własne miejsce, wyściełane atłasem, z najlepszym widokiem na TV. W domu panuje temperatura dostosowana do ekoskóry tak, by TOREBKA miała dobre warunki. Mnie już nawet nie zauważa, bo nie jestem czerwony i nie mam paska na ramię. Ech :(
    napisał: Gość: Szczęście, 164.61.210.15* 2012/04/20 09:34:58

    wspaniały komentarz...
    no ale skoro zakochała się w torebce, to torebce coś od życia się należy (za niedługo zdradzi ją z balerinkami)
    napisał: Gość: marry, ip-62-235-203-37.dsl.scarlet.be 2012/04/20 21:54:29

    Oj tam, oj tam.
    Prędzej z nową sukienką :P
    napisał: raya_czarodziejka 2012/04/25 11:58:20

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)