[S]: Do lasu chcę!

Czasami, gdy rano idę przez las do pracy, korci mnie, by zboczyć na którąś z leśnych ścieżek i iść na spacer, powłóczyć się między drzewami, ciesząc oczy grą światła i cieni. Zwłaszcza że zrobiło się soczyście zielono i słoneczne promienie pięknie prześwietlają liście.

Dziś w ramach eksperymentu wysiadłam 3 stacje metra dalej i przeszłam się wzdłuż Lindego. Spacer zajął jakieś pół godziny, ale chyba co dzień zacznę takie przechadzki urządzać - na pewno przy tej pogodzie. Jest szybciej niż kiedy czekam na tramwaj na Marymoncie.

Nie chce mi się tu być. Chcę na słońce, do lasu!

Komentarze

  1. Ja chcę słońca, chcę nie nosić rękawiczek i płaszcza zimowego :(
    napisał: Gość: marry, ip-62-235-238-103.dsl.scarlet.be 2012/04/26 20:00:33

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)