[S:] Sezon ślubny

Byłam dziś na ślubie koleżanki z grupy. 
Za tydzień kolejny ślub.
Zaczęło się...
Nawet nie będę rozpisywać się o tym, jakie to dobijające.

Nie mam czasu za bardzo dla siebie, wczoraj prawie skończyłam komentarz przekładowy (poświęcenie, jakim była rezygnacja z jazdy konnej, nie poszło na marne - jedenaście godzin nad pracą magisterską skończyło się ciężkim mailem do promotorki), ale na tryumf jeszcze za wcześnie - został pewien drobny podrozdział do spłodzenia. Weekend jednakże spędzam nad tłumaczeniem tekstu o teatrze telewizji - moje pierwsze tłumaczenie za kochanepieniążki :D

Żyję myślą o Krakowie. Jeszcze dwa tygodnie, a potem same atrakcje - spacer po Parku Jordana, czterogodzinny spektakl w Scenie STU, trzy festiwale (Festiwal Zupy na Kazimierzu, Miesiąc Fotografii oraz Festiwal Muzyki Filmowej), seans kinowy z muzyką na żywo, Zakrzówek, tramwaj rzeczny, Ogród Doświadczeń... 
Chcę już!

Komentarze

  1. GOŚĆ: WUDE, ERU128.NEOPLUS.ADSL.TPNET.PL
    2009/05/09 23:02:57
    Zazdroszczę tych wszystkich krakowskich atrakcji. :)

    Ja tam nigdy na ślubie żadnym nie byłem, mam nadzieję, że kiedyś chociaż swój będę miał okazję oglądać. ;)
    -
    GOŚĆ: WUDE, ETJ180.NEOPLUS.ADSL.TPNET.PL
    2009/05/10 22:55:43
    Ten komentarz uprawnia do darmowego podwyższenia współczynnika "Ego" o jeden punkt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)