[S:] Rzecz o delfinach

Delfiny śpią tylko jedną półkulą mózgową.
[I z jednym okiem otwartym, skoro już o tym mowa.]

Przeprowadzono eksperyment, który miał to udowodnić. Grupie delfinów polecono nieprzerwanie wykonywać różne zadania, nie pozwalając im na odpoczynek. Po pięciu dniach nadal wykonywały zadania z takim samym zapałem i dokładnością, nie wykazując objawów zmęczenia.

Może ludzie też powinni spać tylko jedną półkulą. Chociaż czasami. Bardzo by się to przydało. Moją pracę magisterską można na razie określić jednym słowem: CHAOS, a czasu coraz mniej... Jak ja to ogarnę...

Komentarze

  1. GOŚĆ: WUDE, ESL22.NEOPLUS.ADSL.TPNET.PL
    2009/05/22 16:23:08
    Ooo, nie wiedziałem. Fajne.

    Ciekawe bardzo, ale za dużo zachodu, ja bym cały czas dwie półkule wyłączał. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)