[S]: Zielony Żoliborz i poranna wiewiórka

Jejku.
Nie czuję nóg.

Byłam z mamą i siostrzycą na dwuipółgodzinnym spacerze po Żoliborzu i Bielanach.
Cudownie ^^
Słońce oświetlało dzień, walcząc z chmurami. Zieleniła się trawa, zieleniły młode liście. Drzewa owocowe kwitły biało, różowo i żółto. W ogródkach barwne kwiaty pięły się ku słońcu. Uliczki wiły się malowniczo. Obszczekały nas dwa zadziorne, młode i łaciate jamniki.
Uwielbiam wiosnę :D

A rano, gdy szłam na zajęcia, mój wzrok przyciągnęła wiewiórka, mknąca zwinnie po ogrodzeniu. I jakoś tak mi nastrój poprawiła. Niewiele potrzeba, by się uśmiechnąć :)

Komentarze

  1. Gość: marry, 83.238.216.*
    2008/04/16 20:31:50
    a u nas cały dzień pada :(
    -
    Gość: Konrad, *.ztpnet.pl
    2008/04/20 15:55:48
    To pewno Kukum :)
    -
    raya_czarodziejka
    2008/04/20 16:33:38
    Też mi się tak od razu skojarzyła ;)
    A w zasadzie nie tyle z samą Kukum, co z Popcokiem... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)