[S:] DRAKOSZA!!! - 24.05.2007

Hihihi, kupilam pluszowego smoka :>

Jest taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki slodki :>:>:>:>

Zakochalam sie w nim od pierwszego wejrzenia i nie moglam sie powstrzymac, musialam go miec ^^

Co prawda, planowalam odlozyc ten wydatek do czerwca, ale wczoraj poszlysmy z Asia i Renia na spacer, a wracajac, weszlysmy do sklepu z zabawkami kolo kina. Mnostwo cudnych pluszakow obejrzalysmy i znalazlam wsrod nich smoka, ktorego wypatrzylam juz wczesniej w gigantycznym “Detskom mirie” (“Dzieciecym swecie”) w centrum. Tyle ze tutaj byl tanszy o 120 rubli :>

Jest taki niebieski i ma fioletowe skrzydelka i zielony brzuszek i sliczna mordke i czarne oczka i jest moj-moj-moj ^^

Ze co? Ze ja mam 22 lata? Nieeee, to chyba nie ja? :P

Komentarze

  1. GOŚĆ: MARRY, NIWIDU.ORG
    2007/05/25 18:32:12
    aaaaaaaaaa :D ale fajnie :D
    e tam to taki spisek swiatowy ze mamy 22 lata, ja tam sie czuje na 14 i nikt mi tego nie zabierze :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)