[S:] Trochę bliżej magii świąt

Któż nie tęskni za tym, by znów poczuć magię świąt, która ogarniała każdego z nas przed Bożym Narodzeniem, gdy byliśmy dziećmi? Ja tęsknię. I na chwilę przypomnieć ją sobie pozwalają mi świąteczne iluminacje na Starym Mieście. Jest jakiś czar w tych światełkach... Dowody poniżej.

Na Pradze Północ w tym roku także zagościły świąteczne dekoracje.

Cerkiew co prawda bez lampek, ale pięknie podświetlona.
Zamek Królewski i w tym roku wygląda jak z reklamy Milki, natomiast choinka, zdaje mi się, inna niż przed dwunastoma miesiącami.
Witfang: "Jakieś drzewo elfów?" ;)

Rynek Starego Miasta w odbiciu...
...i w oryginale.
W drodze na Nowe Miasto
Czy tylko ja mam skojarzenie z Kremlem? :P

"To świetliki!"


Komentarze

  1. Kreml, buhahahaha! Ale moim faworytem jest dziki niedźwiedź praski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziki niedźwiedź praski ma jeszcze dwóch kolegów równie rozświetlonych. ;)

      Usuń
  2. ... z działkiem laserowym na czole.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)