[S:] "Mam kota" Maria Peszek

Zakochałam się w tej piosence. Całkowicie i na amen. Jest cudna, głos Peszek boski, tekst świetny i nastrój wspaniały. Same superlatywy ;)

Mam kota [Maria Peszek]

Mam kota na gorącym dachu mojej głowy,
on czuwa nad smakiem i kolorem moich nocnych spraw.
chociaż ciemno, on w środku się żarzy, w mroku błyszczy,
ja mruczę i marzę, że..
Mam psa na niebie,
wyprowadzam go na spacer wśród gwiazd.
Bez smyczy, bez kagańca hula wśród niebieskich traw.
Choć ciemno, on w środku się żarzy, w mroku błyszczy,
ja gwiżdżę i marzę, że..
Mam kota na gorącym dachu mojej głowy,
On czuwa nad smakiem i kolorem moich nocnych spraw.
Chociaż ciemno, ja w środku się żarzę,
świecę mrokiem i tęsknię za smokiem,
Tęsknię za smokiem...
Tęsknię za smokiem...
Tęsknię za smokiem...

Komentarze