[S:] "Sierociniec"

"Labirynt fauna" podobał mi się o wiele bardziej, był taki baśniowy i miał niesamowity, fantastyczny klimat. Lecz nowy film Del Toro też uważam za udany i ciekawy. I straszny... Cały czas byłam spięta, naprężona, taka... zdenerwowana. Film niesamowicie buduje napięcie, igra z wyobraźnią, tworzy atmosferę niepewności, zagadkową, tajemniczą, niepewną... Miał w sobie też coś poetyckiego. To taka opowieść o świecie dzieci, ich fantazjach, zabawach, ich własnej rzeczywistości... która bywa pełna koszmarów i przerażająca...

Komentarze

  1. GOŚĆ: MARRY, 83.238.216.3*
    2008/05/17 22:44:43
    mam nadzieję, że pójdę
    jak nie, to znów zobaczę na dvd :/
    -
    RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/05/17 22:57:43
    :*
    a ja żałuję, że Labiryntu fauna nie zobaczyłam w kinie
    -
    GOŚĆ: SAMOLUBOVNA, ABSX83.NEOPLUS.ADSL.TPNET.PL
    2008/05/26 12:19:23
    bo ten film Del Toro to nie jest film Del Toro. On go, niestety, tylko produkował.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)