[S:] "Kochali się, że strach"

Antologia opowiadań twórców, skupionych wokół Fahrenheita. W dużej mierze - debiutantów. Książka, rzec by się chciało, o wielu obliczach. Wśród utworów prawdziwe perełki oraz twory co najmniej dziwaczne, które do mnie kompletnie nie przemówiły. Nieco deprymujący zbiór, zważywszy, iż część autorów jest bądź młodsza ode mnie, bądź ledwie parę lat starsza.

Chciałam być pisarką, dobrą i znaną jak Astrid Lindgren. I co się stało z tym marzeniem ośmioletniej mnie?...

Zdecydowany faworyt - Imponderabilia Aleksandry Janusz. Pozytywne, przezabawne, urocze i pomysłowe opowiadanie o chowańcu, poszukującym żony dla nekromanty i wnikającym w tajniki ludzkich rytuałów godowych. Niemniej Cała prawda o PPM Martyny  Raduchowskiej także cudownie rozbrajająca.

Lektura do pochłonięcia  w metrze w drodze na uczelnię i z powrotem. Słowem, pozytywnie.

Komentarze

  1. RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/05/30 10:31:07
    A teraz mi przypomnijcie, kto był pierwszy w kolejce do pożyczenia tej książki? :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)