[S:] Praktyk dzień pierwszy

Dziś zaliczę aż 8 godzin praktyk, co oznacza, że przede mną jeszcze jedyne 67 godzin! 

Aktualnie mam okienko. Staram się nie zasnąć z nosem na klawiaturze, tylko napisać jakiś sensowny post na forum. A jeszcze trzeba wrócić na zajęcia w trzeciej de. Podobno jakiegoś największego ADHD w szkole mamy poznać.

Wstawanie o wpół do siódmej to zło.
Lekcje w klasie, w której połowa dzieciaków usypia, a druga połowa z nudów rzuca głupie uwagi, nie pomaga się rozbudzić.
Rozbudził spacer podczas okienka. Nie ma jak obejść 1/3 dzielnicy, by znaleźć otwartą kawiarnię.

Nauczycielka jest przemiła, a jej rosyjskiego, mimo lekko ukraińskiej wymowy, słucha się przyjemnie. Żaden gimnazjalista mnie jeszcze nie pogryzł.

Komentarze

  1. GOŚĆ: MARRYŚ, NIWIDU.ORG
    2007/09/13 14:45:53
    a kosz na głowie?
    -
    GOŚĆ: MARRYŚ, NIWIDU.ORG
    2007/09/13 14:54:12
    a tak właściwie to jakoś masz tych godzin więcej ode mnie..
    mi dziś mija (marryś liczy) 19sta godzina hospitacji, plus jeszcze wywiadówka, czyli będzie 20 :D
    od poniedziałku zacznę uczyć. I będę sobie odhaczać lekcje pouczone.
    -
    RAYA_CZARODZIEJKA
    2007/09/13 17:11:50
    Kosza jeszcze nie było :P
    Ja prowadzić będę w październiku.

    Nie chcę :P Trzecia klasa jest STRAAASZNA!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)