[S]: W odpowiedzi na zabawę

Odpowiadam na wpis Marry.

  1. Jesień czy wiosna? -> Wiosna!
  2. Motyl czy ćma? -> motyl
  3. Haiku czy limeryk? -> haiku
  4. Nie mam co na siebie włożyć czy nie mam co czytać? -> Częstokroć jedno i drugie ;-)
  5. Modelka czy fotograf? -> jak wyżej :-P
  6. Gry komputerowe czy gry planszowe? -> Zdecydowanie gry planszowe!
  7. Czego nigdy nie zjesz? -> ślimaka
  8. Za czym tęsknisz? -> Za beztroską dzieciństwa.
  9. Najpiękniejszy prezent? -> Ręcznie zrobione przez lubego kwiaty z krepiny ^_^
  10. Z czego jesteś dumna? -> Jestem dumna za każdym razem, gdy przezwyciężę swój strach przed podjęciem jakiejś decyzji.
  11. Film, którego nigdy nie zapomnisz -> O matko, nie wiem. Chyba "Mortal Kombat", bo gdy miałam 12 lat, oglądałam go co tydzień :-P

Komentarze