[S:] Czytałam już, ale żądza posiadania jest silniejsza

Lista książek, które czytałam, lecz mieć pragnę, bo dobre były ;)... 
No i dlatego, że jestem uzależniona od książek i lubię mieć książki :>

Oto lista:

- Salman Rushdie Wstyd
- Arundhati Roy Bóg rzeczy małych
- Marsha Mehran Zupa z granatów
- Shan Sa Cesarzowa
- Ewa Białołęcka Tkacz Iluzji
- Ursula K. Le Guin Jesteśmy snemMiejsce początkuZewsząd bardzo dalekoInny wiatr
- Roger Zelazny Pan Światła
- Dorota Terakowska Tam gdzie spadają aniołyPoczwarkaW Krainie Kota
- Peter S. Beagle Ostatni jednorożec
Jostein Gaarder Córka dyrektora cyrku, Dziewczyna z pomarańczami
C.S. Friedman Świt Czarnego Słońca, Nadejście nocy, Korona cieni 

Komentarze

  1. RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/03/28 08:22:13
    Dzięki wymianie przez podaj.net zdobyłam Jesteśmy snem w bardzo dobrym stanie :D - hurra!
    -
    RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/05/28 14:51:32
    Boga rzeczy małych skreślam z listy, gdyż zdobyłam już :)
    -
    RAYA_CZARODZIEJKA
    2008/11/10 19:31:41
    Pana Światła zdobyłam także dzięki podaj.net :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)