[S]: Konferencja tuż

Nie mogę w to uwierzyć. To naprawdę już za tydzień (no, konkretnie to półtora) konferencja w Gdańsku! A jeszcze niedawno był lipiec i wypełniałam dopiero formularz zgłoszeniowy... Okropnie się stresuję. Moje wystąpienie dopiero w drugim dniu obrad. I to popołudniu. Mam nadzieję, że chociaż zdołam trochę Gdańska zwiedzić. Wezmę aparat i porobię zdjęcia, to mnie zawsze relaksuje. Bo stres zżera mnie już od dobrych dwóch tygodni na samą myśl o prezentacji referatu przed publicznością. Oby nie zadawali pytań!

Komentarze


  1. Gość: ifryt, static-81-219-48-130.devs.futuro.pl
    2010/10/11 11:40:12
    Poćwicz porządnie w domu - choćby przed lustrem. Na pewno pomoże!
    -
    raya_czarodziejka
    2010/10/11 15:22:45
    Cóż, właśnie w tym rzecz, że nie potrafię tak. Poza tym uczenie się na pamięć wystąpienia jest złe. Potem wszystko bym zapomniała. Moim żywiołem jest improwizacja w kwestii wszelkich referatów :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)