[S]: Tyrania lenistwa

Lenistwo pewnie mnie kiedyś zabije. Albo raczej mój słomiany zapał do wszystkiego. Nawet głupiego bloga nie chce mi się od czasu do czasu uzupełnić. Zawsze mam całe mnóstwo pomysłów, ale rzadko kiedy je realizuję. O tylu rzeczach chciałam tu napisać - o filmach, które widziałam, książkach, które przeczytałam, o erpegowych sesjach, na których dobrze sie bawiłam...o swoich uczuciach i przemyśleniach... Ale jakoś tak zawsze daleko do tej biblioteki, późno wracam z Instytutu albo zmęczona jestem, albo mam ciekawą książkę, albo mi się nie chce, bo jak wracam, to głodnam jak wataha wilków, więc się rozdziewam i siadam jeść, a potem to już się ruszać człekowi nie chce... I tak ze wszystkim. Zamierzałam przez święta skończyć artykuł o rosyjskiej fantastyce do naszej instytutowej gazety, przeczytać książkę o Pogorielskim, odpowiedzieć na listy... A jestem w lesie, że tak to ujmę obrazowo.

Jakież to typowe...

Komentarze

  1. olciaaczek
    2005/03/29 09:32:56
    no cóż... to bardzo typowe dla wiekszosci ludzi. Nygustwo zaczyna dominować nad nami...

    Czas z tym skonczyc!!!!!


    Ale proszę, juuuutro...


    Pozdrowienia!!!
    raya_czarodziejka
    2005/03/29 09:37:05
    Ach, jakie to proste, powiedzieć sobie: koniec apatii, koniec obijania się!!! zaczynam od jutra.... ;P

    Człowiek tak łatwo wpada w pułapkę, którą sam na siebie zastawia: pułapkę samooszukaństwa, samozamydlania oczu. W rutynę złudzeń.

    Mamy chyba ZAPISANE to wszystko w genach. Bo jakoś inaczej nie [potrafię sobie wytłumaczyć, dlaczego ludzie w ostatnich czasach tak łatwo i szybko ulegają takiemu jakiemuś...rozkładowi.

    A przeciez może być tak pięknie i tak zabawnie...
    Gość: Maćko, dnj75.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2005/04/03 00:07:24
    co by tu napisac... Ładne zdjecie...:D Niom i notki niczego sobie... Tylko przestan tyle narzekać... A, troche więcej przyjemności z życia... :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią! :-)